Doručení

Nabízíme několik druhů dopravy vaší objednávky. Na stránce košíku, před odesláním objednávky, zvolte odpovídající typ přepravy. V nabídce jsou uvedené pouze ty, které lze pro daný obsah košíku použít (např. dopravu na Zásilkovnu lze zvolit pouze, pokud hmotnost zboží (s rezervou na balení) nepřesáhne 10 kg).

V košíku zároveň okamžitě vidíte cenu za dopravu zvoleným způsobem. Zpravidla se u všech dopravců cena za dopravu zvyšuje s hmotností objednávky. U objednávek nad 500 Kč se cena za dopravu může snižovat - část ceny objednávky platíme my! Jednoduše - čím lepší objednávka, tím větší sleva za dopravu, až do dopravy zcela zdarma pro vás.

Platba

Pozor, poplatek za způsob platby je nadále účtován. Zcela bez poplatku je převod přes účet, dobírka zvyšuje poštovné o 40,- Kč a pro malé objednávky do 150,- Kč ji vůbec nenabízíme. Takové objednávky jdou platit pouze ostatními bezhotovostními způsoby. Děkujeme za pochopení.

 


 

Česká pošta - balík do ruky
Služba obchodní balík. Základní poštovné cca 120 Kč. U objednávek nad 500 Kč platíme část my. Pošta zásilku doručuje na vaši zadanou adresu. V případě nedoručení je uložena až 7 dní na poště, kde si ji můžete převzít.

GEIS - balík, PPL - balík
Služba doručení zásilky (objednávky nad 500 g) kurýrem na soukromou adresu. Cena za dopravu cca od 86,- Kč v závislosti na palivových příplatcích dopravců. U objednávek nad 500 Kč platíme část my. V případě spol. Geis nenabízíme možnost úhrady dobírkou.

Na pobočku Zásilkovny
Nejlevnější způsob dopravy, pouze však pro zásilky do 10 kg (nutno počítat s dostatečnou rezervou na obaly). Cena za dopravu cca od 55 Kč (pozor, nad 5 kg však může být dražší než ostatní dopravci!). U objednávek nad 500 Kč platíme část my. Nelze platit dobírkou. Seznam poboček naleznete na webu společnosti 

Na pobočku GEIS Point
Doručení na pobočku spol. Geis a to až pro zásilky od 15 kg (nutno počítat s dostatečnou rezervou na obaly). Cena za dopravu cca od 54 Kč. U objednávek nad 500 Kč platíme část my. Nelze platit dobírkou. Seznam poboček naleznete na webu společnosti

Slovensko - balík na vaši adresu
Doprava zásilky kdekoliv na Slovensko do 30 kg/balík. Je nutno počítat s vyšší cenou za dopravu, cca od 230 Kč, zvyšující se s hmotností balíku. Platba je možná na slovenský účet. Nelze platit dobírkou.

Slovensko - na pobočku Zásilkovny
Nejlevnější způsob dopravy na Slovensko, pro zásilky do 10 kg. Cena za dopravu cca od 89 Kč. Platba je možná na slovenský účet. Nelze platit dobírkou. Seznam poboček naleznete na webu společnosti 

Vyzvednutí ve skladu v Pardubicích
Po oznámení zkompletování objednávky je možné ji vyzvednout v našem skladu, který se nachází v areálu spol. Autoforum na adrese "Na Spravedlnosti 1533, 53002 Pardubice". Zpravidla od 8:30 - 15:30, v pátek do 14:00. Platba v hotovosti na místě není možná! Objednávku musíte předem zaplatit převodem přes účet nebo dostupnými online metodami (kartou apod.). 

Dovoz po Pardubicích, Dovoz po Hradci Králové
U objednávek nad 200,- Kč Vám zboží můžeme doručit až domů. Objednávku nelze platit v hotovosti. Při objednávce nad 700,- Kč je dovoz zdarma bez poplatku. Jedná se o večerní doručení na Vaši adresu zpravidla v pondělí či úterý HK, ve čtvrtek Pardubice.

 


 

Konkrétní výše poštovného je vždy zobrazena na stránce košík a platí pro doručovací adresu v České republice. Vypočítává se z předpokládané hmotnosti, obsahu košíku, způsobu doručení a platby. Pro doručení do zahraničí musí být zvolena odpovídající forma dopravy.

 


 

Reklamace přepravy nebo poškození obsahu

Prosím zkontrolujte Vaši zásilku před přijetím. V případě zjevných poškození obalu zásilku nepřebírejte a sepište s poštovním úředníkem reklamační protokol.

Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali ČP či dopravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž zápis o škodě. Reklamační lhůta u cenných balíků je 2 pracovní dny, u obchodního balíku je 1 pracovní den.

Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, pošta již reklamaci neuzná. Pro bližší informace lze kontaktovat zdarma hotline ČP na tel. čísle 800 10 44 10.

Pro PPL či GEIS platí podmínky obdobné kromě dodatečné reklamace. Pokud je obal jakkoliv poškozen, je nutné sepsat zápis o poškození přímo s doručovatelem.


>